Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Δηλώσεις!!!

               Δ Ε Σ Π Ο Ι Ν Α    Β Α Ν Δ Η ! ! !

 Ο χαρακτηρισμός «σταρ» της ανήκει, χωρίς ίχνος υπερβολής. Ας θυμηθούμε μερικές από τις εκατοντάδες και αμέτρητες δηλώσεις της μέσα στον χρόνο. Γιατί η Δέσποινα έχει μιλήσει πολύ και έχει πει αρκετά.


  • «Είναι αρκετές φορές που νιώθεις ότι σε πνίγει το άδικο, αλλά η επόμενη σκέψη είναι ότι αναγκαστικά πρέπει να το βιώνεις γιατί good news no news»
  • «Τα πρώτα 20 χρόνια της ζωής μου ήταν αλλιώς. Είχαν στέρηση, ανάγκη. Εγώ έχω νιώσει τη διαφορά.Έχω νιώσει ένα είδος ρατσισμού. Βλέπεις στην Καβάλα, όπου μεγάλωσα, ζούσαμε σε ένα σπίτι… χωρίς ανέσεις, θέρμανση αυτό που είχαν τα άλλα σπίτια. Κι εγώ δεν ήμουν κόρη δικηγόρου, γιατρού, υπαλλήλου. Ο πατέρας μου αγωνιζόταν, ζούσε και υπήρχε μόνο για τα τρία του παιδιά. Μάθαμε σε ένα σύστημα αξιών. Ίσως για αυτό με τα πρώτα μου λεφτά αγόρασα ένα κανονικό σπίτι για τους γονείς μου. Με θέρμανση, με μπάνια, με βεράντα.
  • «Δεν πάω σε πάρτι και κοσμικές συγκεντρώσεις παρά μόνον αν πρόκειται για πολύ φίλους, γιατί δεν μου αρέσει να είμαι στην παρέα των διάσημων που συνομιλούν στα πάρτι και φιλιούνται χωρίς να έχουν γνωρισθεί ποτέ. Αυτό το στιλάκι «οι διάσημοι είμαστε μια παρέα» μου φαίνεται ξενέρωτο.»
  • «Από παιδί έλεγα «όταν μεγαλώσω θα γίνω ηθοποιός η τραγουδίστρια». Τελικά κατάφερα να τα συνδυάσω και τα δυο με κάποιο τρόπο. Με το τραγούδι υποδύεσαι ρόλους, ανακαλείς πράγματα από την μνήμη σου».
  • «Η δουλειά που κάνω είναι σέξι. Έχει έναν ερωτισμό. Είναι λογικό να βγαίνει και στην σκηνή. Ποτέ δεν αποποιήθηκα αυτό το κομμάτι του εαυτού μου.»
  • «Επειδή τώρα πια δεν μου φτάνουν 24 ώρες για να κάνω αυτά που θέλω, σκέφτομαι ότι στο παρελθόν σπατάλησα πολύ χρόνο σε καταστάσεις με τις οποίες δεν έπρεπε να ασχοληθώ. Αν είχα, λοιπόν, την ευκαιρία να διορθώσω κάτι θα ήταν αυτό. Από την άλλη, ίσως ήταν καλύτερα που έζησα χύμα , γιατί τώρα απολαμβάνω καλύτερα την ζωή μου έτσι όπως είναι μεθοδευμένη.» (Για την ζωή πριν τον γάμο).
  • «Μέχρι το δεύτερο έτος του Πανεπιστημίου δεν είχα ανακαλύψει τη γυναίκα μέσα μου. Δεν υπήρχε περίπτωση να βάλω γόβα και γελοίες φουστίτσες. Ήμουν με μποτάκια, τζιν, ξεχειλωμένα πουλόβερ μέχρι κάτω και μαλλί άναρχο.»
  • «Δεν ήμουν ο τύπος της κοπέλας που ήθελε να παντρευτεί, να κάνει παιδιά και όλα αυτά. Με τίποτα όμως. Με ένοιαζε να γνωρίσω τον κόσμο.»
  • «Η δημοσιότητα είναι μεγεθυντικός φακός. Δηλαδή, αν έχεις μια παραξενιά, θα σου βγει επί δέκα η θα σου βγουν και άλλες επειδή σε παίρνει να σου βγουν».
  • «Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα αφήσω τη Θεσσαλονίκη, τους φίλους μου, την πόλη μου, τη γειτονιά μου και θα πάω στην Αθήνα να κάνω καριέρα.»
  • «Όταν σου συμβαίνει κάτι καλό, δεν το καταλαβαίνεις. Μετά λες «μα δεν το χάρηκα». Μερικές φορές εστιάζουμε στις μικρότητες και δεν βλέπουμε το μεγαλείο που κρύβεται πίσω. Νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη γιατί αυτό που κάνω είναι η τρέλα μου. Μου αρέσει τρελά αυτό το παιχνίδι που γίνεται και δεν νιώθω ότι πρέπει να απολογηθώ σε κανέναν για ότι κάνω. Όταν μάλιστα βλέπω ότι η προσπάθεια έχει απήχηση η απόλαυση είναι ακόμη μεγαλύτερη.»
  • «Αν ασχολείσαι μόνο με την καριέρα σου κάποια στιγμή θα ζαλιστείς. Κάποια στιγμή θα τρελαθείς. Αυτό το είχα νιώσει από πολύ νωρίς. Ποτέ δεν με κάλυπτε να είμαι η Δέσποινα Βανδή ως τραγουδίστρια.»
  • «Θυμώνω όταν κάποιος δεν έχει το θάρρος της γνώμης του και τα λέει από πίσω μου.»
  • «Εμείς οι καλλιτέχνες είμαστε γεμάτοι ανασφάλειες. Αν δεν έχεις γύρω σου ισορροπημένους ανθρώπους, κάπου χάνεις το μέτρο.»
  • «Θέλω να έχω υγεία και να είναι ευτυχισμένη η οικογένεια μου, θέλω να βλέπω γύρω μου πρόσωπα χαμογελαστά, θέλω να είναι πάντα καλά οι άνθρωποι που με αγαπούν και αγαπώ.»
  • «Τι μου λείπει μερικές φορές από την καθημερινότητα μου; Θα ήθελα περισσότερο χρόνο να έχω με τον Ντέμη».
  • «Όσο περνάνε τα χρόνια εκτιμώ περισσότερο την επιμονή των γονιών μου να σπουδάσω, να κάνω κάτι στην ζωή μου. Θυμάμαι ότι προσπαθούσαν να με αποτρέψουν με κάθε τρόπο από το τραγούδι. Εγώ φυσικά έκανα το δικό μου.»
  • «Οι άνθρωποι που δεν σε γουστάρουν καθόλου είναι ελάχιστοι. Εξάλλου, γιατί να έρθει να σε δει κάποιος που δεν σε συμπαθεί καθόλου; Όταν όμως συμβαίνει το αντιλαμβάνομαι. Βλέπω κάποιες κυρίες που μπορεί να σχολιάσουν από τα παπούτσια που φοράω μέχρι αν γυαλίζει το make-up η αν έχω κάνει κάτι στο πρόσωπο μου. Τα βλέπω όλα αυτά, αλλά συνήθως έχουν πλάκα ή τουλάχιστον εγώ τα βλέπω από την εύθυμη πλευρά τους.» (Όταν το κοινό είναι αρνητικό).
  • «Όλοι ξέρουμε ποιο είναι το ιδανικό για ένα παιδί. Είναι ωραίο να έχει μαμά και μπαμπά. Πιο ωραίο, όμως, είναι να έχει δίπλα του έναν άνθρωπο που, είτε παίζει τον ρόλο της μάνας, είτε του πατέρα, να το αγαπάει και να μπορεί να του προσφέρει. Δεν με ενδιαφέρει η σεξουαλική προτίμηση που έχει ο κάθε ένας. Από το να μεγαλώνει ένα παιδί σε μια οικογένεια διαλυμένη, όπου ο πατέρας μισεί την μάνα, προτιμώ να μεγαλώνει με έναν gay. Και σίγουρα όχι σε ορφανοτροφείο.» (Για το αν οι gay πρέπει να υιοθετούν παιδιά)
ΠΗΓΗ: http://joytv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου