Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Η Χάρις Αλεξίου στο Θέατρο Πέτρας 22/7/2013

Είμαι πολύ χαρούμενη, καθώς χθες ήμουν στο Θέατρο Πέτρας για να απολαύσω τη μοναδική Χάρις Αλεξίου σε μια μαγευτική συναυλία. Ευτυχώς είχα πάρει το εισητήριό μου μέρες πριν, αφού ανυπομονούσα να βρεθώ ανάμεσα στους θεατές.
 Έφτασα από τους πρώτους εκεί, για να έχω μια πολύ καλή θέση και τελικά το κατάφερα. Με το που άνοιξαν οι πόρτες, ήμουν μπροστά, βρήκα μία από τις καλύτερες θέσεις στο κέντρο και είχα τη Χαρούλα απέναντί μου ακριβώς.
Απλή, πρόσχαρη, με πολύ χιούμορ την ώρα που μιλούσε στον κόσμο από τη σκηνή! Ό,τι και να σας πω είναι λίγο! 
Δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο υπέροχα πέρασα χθες το βράδυ! Είναι ίσως η καλύτερη συναυλία που έχω πάει έως τώρα. Η Χάρις Αλεξίου είναι αξεπέραστη, μαγευτική, με τραγούδια που μιλούν στην ψυχή του κόσμου.
Απλά είναι μία και μοναδική!!!

Δεν έβγαλα πολλές φωτογραφίες και βίντεο, γιατί ήθελα να απολαύσω τη συναυλία.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα βίντεο που βρήκα στο youtube από τη χθεσινή συναυλία, την ώρα που η Χάρις τραγουδούσε "Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία...".
Και πράγματι, ήταν πολύ ωραία, καθώς, όντως χθες το βράδυ είχε πανσέληνο και εκείνη τη στιγμή όλο το θέατρο κοίταζε το φεγγάρι και τραγουδούσε.
Στο βίντεο θα δείτε και το φεγγάρι...
 Απολαύστε το!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου