Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

"Πόσο πολύ σ' αγάπησα": Το νέο τραγούδι της Λένας Παπαδοπούλου!!!

http://www.youtube.com/watch?v=IAjBil68d6M


Ακόμα ένα υπέροχο τραγούδι από τη Λένα Παπαδοπούλου, που θα το τραγουδάμε για πολύ καιρό!
Τραγούδι που "δίνει πόνο" με τη μοναδική λαϊκή φωνή της!!!

Στίχοι - Μουσική: Αλέξανδρος


Σε έχω χάσει, μ' έχεις προδώσει
Κι απ' το μυαλό μου να σε βγάλω δεν μπορώ
Μ' έχεις ξεχάσει, μ' έχεις αφήσει
Σε ένα ψέμα για να ζω
Ό,τι κι αν κάνω σε σένα γυρίζω
Μιλάω μαζί σου σαν να είσαι εδώ
Ξέρω πως πια αλλού ανήκεις μα
Εγώ δεν έπαψα στιγμή να σ' αγαπώ

Πόσο πολύ σ' αγάπησα
Μακάρι να 'χες μάθει
Πόσο πολύ με πόνεσες
Κανείς δεν θα σου πει

Σαν δολοφόνος μανιακός
Όλο σε σένανε γυρίζω
Μα τη σκανδάλη όταν πατώ
Μ' αγάπη πλημμυρίζω

Όταν σε βλέπω ξαφνικά
Κάνω πως δε σε ξέρω
Συντρίμμια γίνομαι ξανά
Και μέσα μου υποφέρω

Στο άδειο σπίτι μόνη γυρίζω
Πόσο με πνίγει πάλι η σιωπή
Μου έχεις κι ό,τι κι αν κάνω
Ξέρω πως θα 'σαι μακριά μου πια εσύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου