Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Δεν είμαι καλά - Νίκος Οικονομόπουλος


http://www.youtube.com/watch?v=v8DQ_R8CH9A

"Δεν είμαι καλά, καθόλου καλά, όσο δεν παίρνει πονάω...".

Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης
 

Αν είχες λόγους εδώ να γυρίσεις
σώμα και μάτια λουσμένα στο φως
δε θα ζητούσα ποτέ απαντήσεις
όλα θα ήταν αλλιώς

Τι νύχτα κι αυτή.
σκοτάδι βαθύ
κύματα γύρω μου είναι
Το δρόμο περνάς
και με σταματάς
θέλεις να μάθεις πώς είμαι

Δεν είμαι καλά καθόλου καλά
όσο δεν παίρνει πονάω
Δεν είμαι καλά ως το πρωί
τέσσερις τοίχους κοιτάω

Δεν είμαι καλά καθόλου καλά
με αναμνήσεις πεθαίνω
στο σπίτι που ήξερες μένω
και σε περιμένω

Αν είχες λόγους να δούμε φεγγάρι
θα είχες έρθει εδώ προ πολλού
μα δε σηκώνεις τα ίδια τα βάρη
γι’ αυτό και είσαι αλλού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου