Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Αν νιώσω θλίψη, θα τραγουδήσω!

Αν νιώσω θλίψη θα τραγουδήσω
Αν νιώσω λύπη θα γελάσω
Αν νιώσω άρρωστος θα διπλασιάσω την προσπάθεια μου
Αν νιώσω φόβο θα προχωρήσω δυναμικά μπροστά
Αν νιώσω υποδεέστερος θα φορέσω καινούργια ρούχα
Αν νιώσω αβεβαιότητα θα υψώσω τη φωνή μου
Αν νιώσω φτωχός θα σκεφτώ την ευημερία που έρχεται
Αν νιώσω ελλειπής θα θυμηθώ παλιές μου επιτυχίες
Αν νιώσω ασήμαντος θα θυμηθώ τους στόχους μου

Οταν θα χαίρομαι με τις μέρες της επιτυχίας μου, θα θυμάμαι και τις μέρες ντροπής μου.
Οταν θα νιώθω γεμάτος δύναμη, θα προσπαθώ να σταματήσω τον άνεμο.
Οταν θα έχω πολλά πλούτη θα θυμάμαι τα στόματα που πεινούν.
Οταν θα νιώθω μεγάλη υπερηφάνεια, θα θυμάμαι τις στιγμές αδυναμίας μου.
Όταν θα αισθάνομαι ότι τα χαρίσματα μου δεν βρίσκουν ταίρι, θα κοιτάζω τα άστρα...


"Σήμερα θα είμαι εγώ ο αρχηγός των συναισθημάτων μου...".
Χόρχε Μπουκάι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου