Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Γράψε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη


Θυμάσαι πως ένιωθες όταν ήσουν παιδί και περίμενες τον Άγιο Βασίλη να σε επισκεφθεί;
Πως μετρούσες τις μέρες μέχρι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς που θα σε επισκεπτόταν ο Άγιος Βασίλης και θα ανακάλυπτες εάν το όνομά σου ήταν στον κατάλογο με όλα τα άλλα καλά παιδιά;
Θυμάσαι που άφηνες έξω από...  την πόρτα γάλα και μπισκότα για τον άγιο και τους τάρανδούς του;



Τα Χριστούγεννα και ο Άγιος Βασίλης είναι οι πιο αγαπημένες αναμνήσεις της παιδικής μας ηλικίας και θα ζουν στις καρδιές μας για πάντα.
Φανταστείτε πως θα λάμψει το πρόσωπο του παιδιού σας όταν ανακαλύψει ότι ο Άγιος Βασίλης το παρακολουθούσε όλη τη χρονιά και αποφάσισε να το ανταμείψει για την καλή του συμπεριφορά ή για την πρόοδό του στο σχολείο, γράφοντάς του προσωπικά.


Αυτή την απάντηση έλαβαν από τα ΕΛΤΑ, όσοι μικροί (και μεγάλοι) φίλοι ταχυδρόμησαν το γράμμα τους προς τον Άγιο Βασίλη μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2012.
Παρόμοια απάντηση στέλνουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία εδώ και είκοσι ολόκληρα χρόνια σε όσους συνεχίζουν να πιστεύουν στο όνειρο.

Η δράση «γράψε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη» πραγματοποιήθηκε και φέτος. Από τις αρχές Δεκεμβρίου, τα γραμματοκιβώτια του Άγιου Βασίλη, τοποθετημένα στις προσόψεις των Κεντρικών Καταστημάτων μας,  περίμεναν τα γράμματα μικρών και μεγάλων.

Τα γράμματα με παραλήπτη τον Αϊ Βασίλη, ξεχωρίζονται με ιδιαίτερη φροντίδα από τους συναδέλφους σε όλη την Ελλάδα και διαβιβάζονται στις Δημόσιες Σχέσεις καθημερινά. 
Τα τελευταία χρόνια φτάνουν τις εκατό χιλιάδες περίπου.

Δεν τα μετράμε ακριβώς, αλλά τα υπολογίζουμε απολογιστικά, από τον αριθμό των απαντητικών επιστολών που στέλνουμε. 
Και αυτές οι απαντήσεις μπορούν να σταλούν μόνο στις περιπτώσεις που αναγράφεται το όνομα και  η διεύθυνση του αποστολέα.
Για εμάς τους Ταχυδρομικούς, αυτή η διαδικασία είναι μια ακόμη έκφραση του κοινωνικού ρόλου του Ταχυδρομείου.

Ο ρόλος και η λειτουργία των ΕΛΤΑ εδώ και 184 χρόνια, το δέσιμο και οι στενές σχέσεις που έχει οικοδομήσει το Ταχυδρομείο με την ελληνική κοινωνία, εκφράζεται απόλυτα σε αυτή τη δράση. Δεν κινούμαστε με στόχο την αύξηση εσόδων (τα γράμματα στον Αϊ Βασίλη δεν απαιτούν γραμματόσημο) δεν είναι διαφημιστική κίνηση και διαδικασία, δεν είναι προωθητική ενέργεια, δεν είναι δηλαδή επιχειρηματική κίνηση, αλλά καθαρά ανταπόκριση σε όλους αυτούς που θέλουν αυτές τις γιορτινές μέρες να επικοινωνήσουν, να «μιλήσουν» να καταθέσουν τις επιθυμίες και τις σκέψεις τους.


Αναδημοσίευση από: http://www.i-diadromi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου