Ο T. Bennet, Βρετανός εκπαιδευτικός, καθηγητής φιλοσοφίας
και θρησκευτικών μελετών και ένας από τους φετινούς υποψηφίους για το παγκόσμιο
βραβείο διδασκαλίας μιλά για τον τρόπο που γίνεται η μελέτη μετά το σχολείο και
για το χρόνο που αφιερώνεται σε αυτήν.
Φωτό: http://www.limnosfm100.gr/component/k2/item/9566.html#sthash.yO9XdnTu.dpbs |
Το καθεστώς για τα πρότυπα της εκπαίδευσης, που θέλει τα
παιδιά να κάνουν όλο και περισσότερη δουλειά στο σπίτι, ενθαρρύνει «εντελώς
άχρηστες εργασίες για τους μαθητές», υποστηρίζει ο Βρετανός εκπαιδευτικός Tom
Bennet, καθηγητής φιλοσοφίας και θρησκευτικών μελετών, καθώς και ένας από τους
δύο Βρετανούς εκπαιδευτικούς που πρόσφατα προτάθηκαν για το παγκόσμιο βραβείο
διδασκαλίας Global Τeacher Prize.
Σε άρθρο του στο περιοδικό των εκπαιδευτικών TES, ο Bennet
επισημαίνει ότι δεν είναι κατά της μαθητικής εργασίας στο σπίτι, αλλά είναι
κατά του τρόπου με τον οποίο γίνεται. Υποστηρίζει μάλιστα ότι οι μαθητές μετά
το σχολείο φορτώνονται με ασκήσεις που δεν περιλαμβάνουν ουσιαστική σκέψη,
οπότε το μόνο που καταφέρνει αυτό το σύστημα είναι να ροκανίζει χρόνο από την
οικογενειακή ζωή.
Για πόσο χρόνο μιλάμε όμως; Οι μαθητές γυμνασίου στην Κίνα
έχουν κατά μέσο όρο 13,8 ώρες μελέτης στο σπίτι την εβδομάδα -περισσότερες από
κάθε άλλη χώρα. Ακολουθεί η Ρωσία με 9,7 και η Σιγκαπούρη με 9,4 ώρες. Η
εκπαίδευση στη Φινλανδία, που θεωρείται από τις καλύτερες στον κόσμο,
περιλαμβάνει μόνο 2,8 ώρες μελέτης στο σπίτι την εβδομάδα. Η Ελλάδα έχει μέσο
όρο 5,3 ώρες.
Πηγή: http://www.doctv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου